sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Tien aloitus

Sori etten ole kirjoitellut. Sain töitä pariksi viikoksi ja se on vienyt aikani. On ollut vaikeaa syömisten kanssa ja painokin on sen mukainen. Huomisesta alkaen alkaa vain kova kuri ja en välitä vaikka se surkastuttaisi kaikki lihakseni. Haluan vain eroon kaikesta tästä massasta!
Ajattelin töiden olevan pelastus ja niihän se olisikin ollut jossei tyhmä pizzerian omistaja olisi alkanut tarjoamaan ilmaista safkaa.. Alkuun meni hyvin.. Oikeastaan ei. Toisena työpäivänäni kun minut siirrettiin minun varsinaiselle työpisteelle niin heti lounaan jälkeen jolloin olin syönyt kyseisessä pizzeriassa kanasalaatin josta olin ylpeä, menin sitten ahmaisemaan herneitä, mansikoita ja kirsikoita loppupäivän. Petyin itseeni vahvasti.. Seuraavana päivänä oli vuorossa pizzaa muttei onneksi enää herneitä jne. Tosin sitten otin jäätelöä yms. Sama oli seuraavana päivänä ja perjantainakin. Sitten tämä viikonloppukin on mennyt ihan turhaksi ja huomenna alkaa kuri. Onneksi seuraavat kaksi päivää minun ei tarvitse syödä pizzaa tai muuta koska paikka on kiinni. Sitten pitää vain vältellä.
Helpotukseksi onneksi sain tietää että saan taas alkaa vuokraamaan rakasta suokkiani! Olen niin ikävöinyt häntä ja nyt päästään taas kevyesti menemään. Myöskin toinen vuokraheppa löytyi muttei tosin ole satulaa jolla ratsastaa eikä kyseisellä hepalla voi ratsastaa ilman satulaa
Nää on vaan niin kauniita ♥
..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti